arrow-right arrow-left arrow-top behance dribbble-with-circle tumblr-with-circle instagram-with-circle facebook twitter share footer-facebook footer-behance footer-dribble icon-footer-twitter presenter-bg-even presenter-bg-odd presenter-bg-past-event why-present-01 why-present-02 why-present-03 play mouse faq close logo-dtail icon-circle-imdb vimeo-with-circle

Костадин Костадинов

Kostadin Kostadinov

Kostadin Kostadinov

За функицята и естетиката на дизайна и алкохолните и кофеинови напитки. Решения търсещи проблем.

Package Design, Logo Design, Branding

About function vs. aesthetics in graphic design and mixing alcoholic and caffeinated beverages. Solutions looking for a problem.

Package Design, Logo Design, Branding

Костадин е професионален графичен дизайнер с над 10-годишен опит в областта, специализира в изграждане на фирмена идентичност и брандинг. Има опит в работата по проекти на Phillips, Teva, Heineken, Kraft Jacobs Suchard AG, Jamie Oliver, Bayer, Nestle, Iveco, Peak Games и Copter+++. Автор е изцяло нова на фирмена идентичност за марки като Attack Concerts, Hyperoptic, Crown Ocean Capital, Vita V, the Smile Company, Rawаudio, Monza, Bert Frank, Bond & Stinson, Bottleship VFX, Blue Pro Studios и др.

Има основна роля в развитието на Higher Branding Agency (Словакия) и позиционирането ѝ като една от водещите по популярност брандинг агенции в Behance. Позиция, която запазват до днес. За периода 2012-2013 изпълнява длъжността COO (Chief operational officer) на Higher. През 2016 г. Костадин основава BRVND – многопрофилно дизайн студио с основен фокус разработката на цялостна фирмена идентичност.

Той цени честността – в идеите, в дизайна, в отношението с клиента. Коста е позитивен и това сами можете да усетите в лого дизайните, които създава.

B+ (Be positive.)

Награди и публикации:

Костадин е присъствал на главната страница на Behance и Curated Galleries общо дванадесет пъти и още девет пъти с помоща на Higher, с тях има и сребърна награда и публикация от Graphis за най-добра нова фирмена идентичност и дизайн на опаковки, публикации в BrandNew, Logodesignlove, Logo Lounge и др.

Kostadin is a professional graphics designer with over 10 years of experience in the field, he specializes in corporate identity and branding. He has worked for such brands as: Phillips, Teva, Heineken, Kraft Jacobs Suchard AG, Jamie Oliver, Bayer, Nestle, Iveco, Peak Games и Copter+++ and been responsible for a complete new identity systems for: Attack Concerts, Hyperoptic, Crown Ocean Capital, Vita V, the Smile Company, Rawаudio, Monza, Bert Frank, Bond & Stinson, Bottleship VFX, Blue Pro Studios and many more.

He has helped in developing the Higher Branding Agency (Slovakia) to one of the most popular and prolific branding firms in Behance, a high ranking which they keep until today. Between 2012-2013 he serves as an COO of Higher.

In 2016 Kostadin founded BRVND - a multidisciplinary design studio with a main focus on developing corporate identity. He values honesty - in design and relationships.
Kosta strives for positivism a quality that can be felt in his work.

Awards and publications:

Kostadin has been featured on Behance and Curated Galleries main page a total of twelve times, nine more in collaboration with Higher, together they've won a Silver Prize from Graphis for Identity and Packaging work as well as publications in BrandNew, Logodesignlove, Logolounge and more.



Other presenters